Friday, March 11, 2011

Kaspersky

Assalamualaikum ..

Huda tak pernah untuk post entry dua kali dalam sehari .. tapi Huda selalu bertangguh untuk post new entry :)

Hahhhsss !!

Cik Nurhuda sekarang tengah mengalami kebengangan dengan anti virus yang kononnye the best! (dan2, buat aku sakit hati)

Ohh Kaspersky, apa yang kamu lakukan sehingga Cik Nurhuda ni menjadi bengang?

"Usah ditanya Kaspersky, tanyalah tuan empunya"

Kenapa Cik Nurhuda?

"Bila aku bagi off aku nye kaspersky, baru boleh buka aku nye Facebook, bila aku on jerk, HARAM JADAH aku nk buka Facebook!"

Ada sesiapa tak yang boleh tolong Cik Nurhuda kita ni???

"OMGeezers please - lah help me, to those yg memang memahami pasal2 antivirus ni semua ~ !!!

1 comment:

Duit Shoping -_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...