Monday, September 27, 2010

It's All About Ekin

ww Assalamualaikum ww

Lihat saja pada raut wajahnya, hati kini makin merindui dirinya. Cuba disuruh dirinya untuk menyebut namanya sendiri, pasti sukar untuk dia menyebutkan namanya, hehehe... Jtak pe la, dia da pun memperkenalkan dirinya pada gadget sebelah kanan. Bila ku suruh dia sebutkan nama Ekin, jawabnye, "aku ..." comel saja gelagatnya! begitu aku merindui dia

Ekin ni pantang nampak camera, tau saja dia 'posing' usah disuruh, memang dia akan lakukannya sendiri. Posing yang pelbagai pulak tuh! Gaya sempoi, gedik, cool, semua boleh, eeee! makin aku ceritakan makin rindu pulak kat dia.

Tanya je dia, semua pasti ada jawapannya. Pernah sekali aku tengah bengang, and then dia cakap kat aku "kak, udahlah tu, t pat tua .." x jadi nk marah2 .. J

alamak, da kul 2:03pm da? cepatnye .. jom mamam lu lapar ni J

ww Wasalam ww

No comments:

Post a Comment

Duit Shoping -_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...