Sunday, March 21, 2010

keluhan seorg pencinta desa...


Assalamualaikum w.b.t....


hm. . . hari yg indah ! ! terbaik dari yg semalam . . . angin yg sayup membelai wajah ku ! ! huh ! ! tenangnya terasa ! ! dapatkah kamu merasainya. . ?? telefon berdering ! ! from my MON AMOUR (my love) "kejap lg abg sampai siap cepat . . ." akh. . . !! kacau je . . tgh syok aku layan angin, , , hm . . . hari ini, aku ingin menjadi yg terbaik, agar esok merupakan hari yg terbaik utk ku. . . . tiap hari aku bertanya pada diriku, mengapa jiwaku makin mati?? tidak seperti dulu yg sentiasa hidup?? aku ingin mencari jawapan itu . . . hm . . . mata ku meliar melihat orang di kota yg penuh dgn mcm2 ragam . . .org desa pun sama juga ragamnya seperti org di sini, tapi orang kota lagi susah utk di nilaikan. . . kota, oh kota, mengapa semua org ingin mengenalimu? sedangkan desa la yg terbaik jika di bandingkan dgn mu . . .
aku rindu kan sujudku padaNya ! !

No comments:

Post a Comment

Duit Shoping -_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...