Saturday, March 27, 2010


huh!! lega asenye!! baru selesai kemas bilik . . . hehehehehe . . . selama 3 minggu ni, bilik mcm stor aje, but now, xde lg bersepahnye . . . hehe . . . ase syok je lepak mcm ni . . . ary ni, xtau lagi nk buat aktiviti apa . . . any suggestion . . .?? but, tonight i'll going to 'Pasar Malam' with my beloved fiancee . . !! huhu . . . hepinye!! {ele, ske la tuh!} eeeee . . . . dtg lagi . . . asal? ko jeles ek?? da la ko! gue tau ko xde awek, tats y u jelous right?? {ada aku kte aku ni jelous??} hm . . . . xde2 . . hehe . . . lek laaa . . . ko ni stressed ke skg?? {spe yg stressed sbnrnye skg ni? aku ke ko?} aku!! haha . . . . {ko stressed kenapa} hmmm . . . . xde apa pun sbnrnye, mne le aku stressed, tapi, stressed la jugak . . haha!! biasa r . . . bila exam dekat, je, msti tension nye! hm . . . lek2 . . .eh! ko ni da lama menyampok kat aku, nama ko pun aku xtau . . . hahaha . . . =) nama ko spe? {nme?? hm . . . mne la aku tau . . . ko tlg carik utk aku laarrr . . . .} hah!! AHLI MEETING MY BLOG . . . ok? {huh! panjang gler ko bagi nama aku . . . jom la!} hehe . . . ko padan la dgn panggilan tu, mcm dlm cerita DOREMI!! hahaha! ko marah? marah kena jual . . . jom la2 . . . nk g mana? {nak g JPN . . } da la! ko da start merapuh da ni . . . hahaha . . . . arghhh!! i ase tension sgt skg ni . . . . final exam da dekat da, tp, blaja pun x lg . . . hm . . . da la ORGANIC CHEMISTRY i ni condemed . . . ala!! cter chemistry time i form 5 pun x sambung lagi kan? hehehehe . . . sory la guys, da ase malas da pulak nk sambung ag hehehe . . .jgn marah tau, t kne jual! hahaha . . . eh?? mne C ahli meeting my blog ni?? senyap jew dye dari tadi . . . ke dye da tido?? hm . . . xpe la, petang2 sabtu cam ni, mmg sedap nk tido actually . . . hahaha . . . k la, klu dye da cau, i pun nk cau jugak lar . . .

No comments:

Post a Comment

Duit Shoping -_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...